Aktuální informace z našeho hotelu

19.3. 2020

Situace ohledně šíření koronaviru COVID-19 v České republice i ve světě se mění každým dnem. Podporujeme a rozumíme odpovědnému chování všech lidí vůči sobě navzájem a věříme, že se situaci podaří co nejdříve dostat pod kontrolu a vše se vrátí k normálnímu životu.
Z nařízení vlády je mj. zakázána přítomnost veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb, předběžně do 24.3. 2020.

Náš hotel je v tuto chvíli kompletně uzavřen do 31.3. 2020 i z důvodu sanitárních dní. Samozřejmě se současná situace se dotýká i našeho hotelu a našich budoucích hostů a jejich plánovaných dovolených u nás.
V souvislosti s tím, bychom všechny naše hosty rádi informovali o storno podmínkách, které náš hotel používá.

Jak postupovat při změně / stornu Vaší platné rezervace?

1. Přímá rezervace našeho hotelu

standardně jsou v platnosti storno podmínky uvedené v potvrzení rezervace. Změna termínu Vašeho pobytu je možná po předchozí domluvě.

2. Termínovaný voucher

a tím přímo rezervovaný na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna termínu Vašeho pobytu je možná předchozí po domluvě.

3. Voucher zakoupený bez konkrétního datumu

je možné stornovat do 14 dní od jeho zakoupení, pokud ještě nebyl využit nebo již rezervovaný.  Změna termínu Vašeho pobytu je možná po předchozí domluvě.


Kontaktovat nás můžete kdykoliv na emailu rezervace@hotel-perla-jizery.cz

A na závěr bychom Vám všem popřáli to nejdůležitější, a tím je pevné zdraví,

Hotel Perla Jizery