Aktuální informace z našeho hotelu

19.9. 2020

Bistro Perla

S radostí můžeme oznámit, že jsme pro Vás, naše hosty ať už hotelové či kolemjdoucí či na kole jedoucí, postavili a zprovoznili Bistro Perla. Jak vznikalo se můžete podívat na níže uvedených fotografiích.
Bistro bude obvykle v provozu, pokud je celý hotel rezervován pro svatbu, teambuilding nebo jinou podobnou akci.
Celé bistro i s obsluhou si lze soukromě pronajmout na menší akce, oslavy či posezení. Pro bližší informace nás kontaktujte na rezervace@hotel-perla-jizery.cz

Bistro Perla Bistro Perla Bistro Perla Bistro Perla Bistro Perla Bistro Perla
Bistro Perla

4.9. 2020

Turistické razítko

Pokud sbíráte turistická razítka, další do Vaší sbírky, dostanete i u nás.

Turistické razítko

28.8. 2020

Hotelová webová kamera

Od dnešního dne má náš hotel Perla Jizery svou vlastní webovou kameru, která Vám ukáže aktuální situaci v okolí hotelu. Je namířena přímo na část areálu a především na sjezdovku hotelu.

WEbová kamera hotelu Perla Jizery

13.8. 2020

Naši noví obyvatelé

Dovolujeme si Vám představit naše nové kamarády. Teď se ješte trochu bojí, ale jinak jsou úžasní a rostou jak z vody.

Naši kamarádi

 

4.8. 2020

Perla dostává Travellers' Choice 2020

Co je ocenění Travellers' Choice? Tripadvisor uděluje ocenění Travellers' Choice ubytováním, atrakcím a restauracím, které od cestovatelů trvale získávají skvělá hodnocení a které spadají do 10 % nejoblíbenějších zařízení na Tripadvisoru. Moc všem našim hostům děkujeme a vážíme si toho.

 

Travellers´ Choice 2020

25.6. 2020

Počínaje dnešním dnem se náš hotel zařadil mezi hotely označené Cyklisté vítáni. Jedná se o systém certifikace kvality služeb ubytovacích a stravovacích zařízení, kempů a turistických cílů, poskytujících perfektní zázemí pro vás i vaše kola. Více informací najdete na www.cyklistevitani.cz

Cyklisté vítáni

4.6. 2020

Sezóna začíná

Až do dnešního jsme snažili pro naše hosty vylepšit vše, co se dalo a i nadále v tom budeme pokračovat. Zmodernizovali jsme jednu z našich letních zahrádek (tu druhou to teprve čeká), dotáhli do konce některé drobnosti, které našim hostům zpříjemní jejich pobyt, nechyběla ani nikdy nekončící zahradnická práce v areálu a i nové bistro už také dostává hrubý kabát. Víme, že té práce bude do budoucna ještě dost a dost a nebojíme se jí. Ale hlavně, 5. červnem pro nás konečně začíná ta pravá, hotelová práce. A vzhledem k obsazenosti hotelu jí bude opravdu hodně.

Nově upravené akvárium Informační cedule Jedna z letních zahrádek Nové klíčenky Bistro Perla ve výstavbě Pohled na louku

19.5. 2020

Balíček Léto ještě výhodněji

V termínu 28.6. - 5.7. 2020 jsme pro Vás upravili a zlevnili náš Balíček Léto. Nově si můžete v rámci balíčku půjčit nejen koloběžky, ale i jízdní kola. Tak neváhejte, počet volných pokojů pro Vaši dovolenou není neomezený.

BALÍČEK Léto v Jizerských horách


16.5. 2020

Zahradnické a zvelebovací práce na Perle pokračují.

Nově jsme započali s výstavbou občerstvovacího bistra, které bude sloužit nejen hotelovým hostům, ale i kolemjdoucím či kolemjedoucím.
A hlavně, se už těšíme na 25.5., kdy se hotel s restaurací kompletně otevře všem hostům.

Zahradnické práce na Perle Zvelebovací práce na Perle Zvelebovací práce na Perle Zvelebovací práce na Perle Zvelebovací práce na Perle Zvelebovací práce na Perle


6.5. 2020

Nové ukazatele

Nové příjezdové cedule v Josefově Dole Vám ukáží cestu až k nám do hotelu.

 Příjezdové cedule


27.4. 2020

Zahradnické práce na Perle

Údržbářské a renovační práce uvnitř hotelu se pomalu chýlí ke konci a na řadě je okolí hotelu. Díky krásnému počasí, které od čtvrtka poanovalo, jsme tedy začali se zahradnickými pracemi.

Zahradnické práce na Perle Zahradnické práce na Perle Zahradnické práce na Perle Zahradnické práce na Perle Zahradnické práce na Perle Zahradnické práce na Perle


15.4. 2020 (aktualizováno 24.4.)

Vaše platné rezervace s platností do 24.5. je možno přesunout na následující termíny:

Termín: JARO
příjezd 25.5. - odjezd 25.6. - bez jakéhokoliv doplatku při zachování stejných podmínek rezervace

Termín: LÉTO

příjezd 26.6. - odjezd 30.8. - po předchozí dohodě a s příplatkem. Jeho výši, která se odvíjí od Vaší stávající rezervace (počet nocí a typ pokoje), Vám sdělíme na vyžádání.

Termín: PODZIM

příjezd 30.8. - odjezd 17.12. - bez jakéhokoliv doplatku při zachování stejných podmínek rezervace kromě termínů 9.10. - 11.10. a 28.10. - 1.11. - na tyto dva termíny se vztahují stejné podmínky jako na Termín: LÉTO

Kalendář orientační obsazenosti, kde najdete veškeré obsazené / rezervované / skoro vyprodané termíny najdete http://www.hotel-perla-jizery.cz/obsazenost-hotelu  Snažíme se ho aktualizovat, co nejčastěji.

Kontaktovat nás můžete ideálně emailem na rezervace@hotel-perla-jizery.cz , telefonicky 606 02 0975 či na zprávou přes aplikace WhatsUp nebo Viber. Stačí jen uvést Vaše jméno, datum stávající rezervace a požadované nové datum rezervace.

Rezervace


10.4. 2020

Tak jako většina provozů, které jsou díky nařízením vlády uzavřena pro veřejnost, tak i my jsme v hotelu zavedli prodejní okénko pro kolemjdoucí či kolemjedoucí. Těšit se můžete např. na domácí limonádu, studenou točenou Plzeň, kávu a další. K jídlu nabízíme každý den něco jiného, pro Vaši představu např. speciality z grilu, smažený sýr, těstoviny, tortillu atd.
Vypít a sníst to můžete min. 10 metrů od výdejového okénka, k čemuž může perfektně posloužit velká louka vedle říčky Kamenice.
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.

Prodej sebou


19.3. 2020 (aktualizováno 8.4. 2020)

Situace ohledně šíření koronaviru COVID-19 v České republice i ve světě se mění každým dnem. Podporujeme a rozumíme odpovědnému chování všech lidí vůči sobě navzájem a věříme, že se situaci podaří co nejdříve dostat pod kontrolu a vše se vrátí k normálnímu životu.
Z nařízení vlády je mj. zakázána přítomnost veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb do 30.4. 2020.
Náš hotel je v tuto chvíli kompletně uzavřen i z důvodu sanitárních dní. Samozřejmě se současná situace se dotýká i našeho hotelu a našich budoucích hostů a jejich plánovaných dovolených u nás.
V souvislosti s tím, bychom všechny naše hosty rádi informovali o storno podmínkách, které náš hotel používá.

Jak postupovat při změně / stornu Vaší platné rezervace?

1. Přímá rezervace našeho hotelu

standardně jsou v platnosti storno podmínky uvedené v potvrzení rezervace. Změna termínu Vašeho pobytu je možná po předchozí domluvě.

2. Termínovaný voucher

a tím přímo rezervovaný na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna termínu Vašeho pobytu je možná předchozí po domluvě.

3. Voucher zakoupený bez konkrétního datumu

je možné stornovat do 14 dní od jeho zakoupení, pokud ještě nebyl využit nebo již rezervovaný. Změna termínu Vašeho pobytu je možná po předchozí domluvě.

Kontaktovat nás můžete kdykoliv telefonicky na 00420 606 02 0975 nebo emailem na rezervace@hotel-perla-jizery.cz
A na závěr bychom Vám všem popřáli to nejdůležitější, a tím je pevné zdraví,


1.4. 2020

S přibývajícími rezervacemi na léto se množí i dotazy hostů, které mají společné téma: 

Placení

Jak vlastně je tedy možno u vás platit? Berete karty? Můžu využít FKSP? Mohu využít i jiné benefity?

V zásadě bychom placení jako takové, rozdělili na dvě části: zálohu a doplatek.
Záloha - její výši a podmínky najdete vždy v potvrzení Vaší rezervace. Standardně je možno platit zálohu bankovním převodem na náš bankovní účet.  Po předchozí domluvě je možno využít předtplatbu akceptovanými platebními kartami VISA a MasterCard.
Dále je možno využít zaměstnaneckou výhodu tvz. benefit některých zaměstnavatelů, a tím je čerpání FKSP (Fond kulturních a sociálních potřeb). V takovém případě nám zašlete fakturační údaje Vašeho zaměstnavatele a my Vám pro něj zašleme fakturu.

VISAMasterCard

Doplatek - obvykle se doplatek platí při příjezdu do hotelu. Na výběr máte samozřejmě platbu v hotovosti nebo platbu akceptovanými platebními kartami VISA a MasterCard.
Dále pak akceptujeme platbu tzv. benefitními kartami nebo poukázkami. Mezi ně patří Edenred Card nebo Edenred Benefits Card a poukázky Sodexo Flexi Pass. Všechny tyto alternativní benefitní prostředky mají jedno společné omezení a tím je jejich maximální 50 % výše z celkové ceny pobytu.

 

Edenred CardEdenred Benefits CardSodexo Flexipass poukázka

Kontaktovat nás můžete kdykoliv na emailu rezervace@hotel-perla-jizery.cz
S přátelským pozdravem a přáním pevného zdraví všem,

 

19.3. 2020

Situace ohledně šíření koronaviru COVID-19 v České republice i ve světě se mění každým dnem. Podporujeme a rozumíme odpovědnému chování všech lidí vůči sobě navzájem a věříme, že se situaci podaří co nejdříve dostat pod kontrolu a vše se vrátí k normálnímu životu.
Z nařízení vlády je mj. zakázána přítomnost veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb, předběžně do 11.4. 2020.

Náš hotel je v tuto chvíli kompletně uzavřen i z důvodu sanitárních dní. Samozřejmě se současná situace se dotýká i našeho hotelu a našich budoucích hostů a jejich plánovaných dovolených u nás.
V souvislosti s tím, bychom všechny naše hosty rádi informovali o storno podmínkách, které náš hotel používá.

Jak postupovat při změně / stornu Vaší platné rezervace?

1. Přímá rezervace našeho hotelu

standardně jsou v platnosti storno podmínky uvedené v potvrzení rezervace. Změna termínu Vašeho pobytu je možná po předchozí domluvě.

2. Termínovaný voucher

a tím přímo rezervovaný na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna termínu Vašeho pobytu je možná předchozí po domluvě.

3. Voucher zakoupený bez konkrétního datumu

je možné stornovat do 14 dní od jeho zakoupení, pokud ještě nebyl využit nebo již rezervovaný.  Změna termínu Vašeho pobytu je možná po předchozí domluvě.

Kontaktovat nás můžete kdykoliv na emailu rezervace@hotel-perla-jizery.cz
A na závěr bychom Vám všem popřáli to nejdůležitější, a tím je pevné zdraví,